maanantai 21. maaliskuuta 2011

ajan tuhlausta

Mulla oli tänään vaikka kuinka hienoja ajatuksia päässä... mutta kuitenkin ne on nyt jonnekki lähteny vierailulle, ja väsymys alkaa painaa.
Joo tää väsymys joko on mun juttu tai sitten ei ole. Jotkut saattaa ottaa vähän torkkuu vikoil koulu tunneil, mut joo mie vaa oon levottomanpi, en vaa pysty keskittyy.. tai kyl jotenkin, mut sit vaa pakko häärää jotain.. on se jännä..
No tänää taas tullu puhuttuu vähän kelle sattuu. Oon hieman kyl ihmetelly tätä juttuu että mikä se on ku vähintään suunnilleen kerran viikos tulee puhuttuu jollekki iha uudelle ihmiselle..

moimoi
ps. tänään minä kyrtistyin vanhaksi pieneksi ryppyisäksi mummoksi luulemaan, että kuntoilen kovasti ja liikun hurjasti polkemalla kuntopyörää paikallani ja töllöttäen telkkuu.
+ oli se kiva taas kritisoida ohjelmii.

moimoi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: