keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Keväältä '09, oonkohan yhtään muuttunu?


Tekis vaa mieli kääntää aikaa taaksepäin. Heittää noi samat hassut muoviset farkut jalkaan mut ne on jo mennyttä ja noi kengät on nykyää jesarilla paikattu oikeen ammattisuutarilla, kaulahuivi oottelee jossain mytyssä että tuuli lähtis pois, ruutupaita sattumoisin on ny mun päällä tällai yöpaitana... ja hattuu venaa hyllyllä että oppisin yhdistää sen nykyään ees johonki ja takkia vois kyl salee alkaa käyttää...hmm

Olin aikas pirtsakka enne vai olinko? Jotenki osasin nii hyvi vaa nauttii hetkest ja tosi pienist asioist, vaik eihä kaikki voi olla ain hyvi nii jotenki tuntu et olin kyl onnellinen tollo.
Kaipaan myös tota mun pukeutumistyylii.

Tuokaa miulle aurinko ja menneet ja tulevat ja se lapsellisuus takaisin!

Ja siis tunnistaaks mua tästä? Onks mun asu täs iha kaukaa haettu mun nykysest tyylist?
Ja haluisko joku antaa reseptei kui sais ittensä taas nauttii ja iloitsee pienistä asioist?!

mut nyt öööööiittt

ps. tietääks joku muute mis päi nää kuvat o otettu?!

2 kommenttia:

  1. MÄ TIEDÄN!!! ne on viron satamasta! ja tiedän kuka ne on ottanu, MÄ! : DDD muistan tän päivän niiiiiin hyvin : )

    ps. opin kommentoimaan jeee : D

    VastaaPoista
  2. WÄÄÄ :DDD tiiän että sä tiiä ja että sä kuvasit ja mäki kuvasin ja wääää hienoo opit kommentoimaa, vaik en tehny sitä "Näin kommentoit" ohjettajutskaa : )

    VastaaPoista

Kommentit: