lauantai 19. maaliskuuta 2011

Oli tosi mukavaa!

Milloin on hyvä päivä? No silloin ainakin kun on oikeassa seurassa ja sopivaan aikaan ja paikka on hyvä, silloin on ainakin yksi todella hyvä päivä!
Eilen oli mun kaiman 18w pippalot.
Ihanaa oli nähdä vanhoja kavereita ja hieman uudempiakin naamoja joita oli kuitenkin jo aiemmin nähnyt!
Image and video hosting by TinyPic

Äitini sanoi minulle, että vaikka minulla on taas tälläinen toimintarikas viikonloppu, niin olisi hyvä myös pystyisin rauhoittumaan ja lepäämään pikkaisen, muuten en taas jaksa yhtään... tottahan se on!
No päätin sitten kuitenkin tulla eilisen sisällä kotiin, koska mulla oli tänään klo11 tapaaminen, sillä mua haastateltiin yhteen lehteen.
Ihan hyvä niin, pääsin kerrankin ennen kello yhtä ylös sängystä ja tehtyäkin asioita, ei mee päivä ihan hukkaan!
Haastattelun jälkeen tallustin lempparivakio kahvilaani (Max's Café) kahville, aamupalalle ja lukemaan rauhassa maaliskuun Gloriaa. Ja sitten näin kaveriani.

Nyt on suunnitelmissa saada kuvia koneelle ja tyhjentää ja ladata hieman kameraan iltaa varten, nimittäin tänään räjähtää toisen kaverin synttäripirskeet, ja ei mitään tietoa kuinka paljon loppupeleissä ihmisiä on paikalla, mutta sen näkee sitten, luultavast paljon... : )
Vois sitä kohtapuoliin vaikka laittaa kunnolla hiukset ja vaatteet myös ettei tule kiire.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: