keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

piilevä sekamelska

Kevät alkaa jo oikeasti tuntua ilmassa!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Uskallauduin jopa heittää nahkatakin ekaa kertaa tänä vuonna niskaan.. (siin ei oo nappeja niin en oo uskaltanu lähtee aikasemmin palelee sen kaa)
Löysin kans mun tosi vanhat kärpäsaurinkolasit, ihan kiva että nyt voi tuol ulkon jotain nähdäkki!

Tänään on ollu jotenki samaan aikaan hyvä ja huono pv.
Vähän masentaa mieltä toi ku sain taas lisää havaittua et kui mul o muistis jotai vikaa ja silmät pomppii tekstis ja numerois hassusti ja oon keksiny jostai jotai omii ratkasukaavoja... summannollasääntö kuulostaa aivan jänskältä, eikö?!
No vaik tää saa mun mielen maaha jonkuverra, onha täs hyvääki, jos vaik ny saatais vihdoin viimein selville tää mun lukijokuhitaushäröjamuuta (en siis oo yhtää varma mistään!!!) niin voisha siit olla vaik apuu myöhemmi => lisäaikaa ylppäreihin esimmmpppäääää.
Täs oli tää päälimmäinen asia opiskelust..

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Tähystelin hieman ulkoilmaa ja kävin ottaa arskaa lasin läpi..

Mut muuten tuntuu, että kaikki vaa jauhaa paikallaa, mut sinäänsä onneks asia ei kuitenkaa oo niin! Koska tajusin, että tänään on tasan 6kk mun synttäreihin.... eli vois salee alottaa autokoulun, ja no oisha toi lääkärintodistuski kiva jo pikkuhiljaa hommaa...
Sit tosiaan ku noi lumet ja jäät o alkanu sulaa ja aurinko lämmittää niin paljo, alkaa oikeesti huomaa et aika meneeki eteenpäi, just jees!
Juurikasvuuki tullu jo aika näkyvästi, eli koht vois salee yrittää päästä siitäkin eroon!

Ps. oon kuulemma viisas tyttö! :oo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: