lauantai 5. maaliskuuta 2011

Pikkuvikoja

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Mustaneule ja kukka korvikset ruotsinlaivalta
vyö ginasta
farkut kaverilta ostettu
kauluspaita B.a.y

Välillä on kyllä niin jees nähdä vanhoja kavereita! Vaikkei mitään hulluja pläänejä olisikaan mitä tehtäis, niin eihän se haittaa! Pääasia että voidaan nähdä!
Huomiseksi voisi kyllä kehitellä jotain...
Vaikka voisi luulla, että he eivät tietäisi kauheasti lähitapahtumista kun ei ole tullut nähtyä ja päivitettyä, niin asiathan liikkuvat ihmisiltä toisille aikas viuhaan tahtiin, jotkut sentää osaavat suhtautua niihin oikein, kuten täähän on vain elämää, tätä eletään ja asiat on ihan normaalei, jotkut häpee ja toiset ei, välillä käy näin miten käy ja välillä noin, mutta onhan niitä jotka järkyttyvät asioista liiankin helposti, ihan on ihmisestä kiinni miten suhtautuu.

Aikas vaiheetksi järkeviä lauseita, eikös? No niitä tältä tytöltä satelee, ei voi mitään!

Sain tänään mun matikan uusinnan takasin ja eikä niinkään mukavia uutisia tullut. Heh derivaatta kurssi, jossa aloitin ekan tehtävän integroimalla..hups ja sekin meni myös lopulta väärin, että hyvinhän tässä menee! En siis päässyt uusintaakaan läpi ja meni muuten huonommin kuin oikea koe.
Koko kokeessa oli mulla niin naurettavia ongelmakohtia, ja jos hiemankin tietää opetuksesta ja oppilaista niin jonkunmoista lukiongelmaa siitä oli huomattavissa. Taidetaan mennä joku pv marssii erityisopettajalle näyttää sitä koeatta... ei siitä kuitenkaan oo mitään apua.
Tässähän on takana vaikka mitä. Nimittäin mulla kesti tosi kauan oppii lukemaan, seuraavaks se mun lukeminen oli todella hidasta (onhan se edelleenkin, luen liian ajatuksella jokaisen sanan), sitten päädyttiinkin siihen, että oli aloitettava ensimmäinen vieraskieli (enkku) ja hehhee eihän sen oppiminen kauheen helppoa ton jälkeen ollut..
Tästä se sitten lähti, mun alamäki arvosanoissa (kielissä varsinkin) ja kyl se vaikuttaa vieläkin + mun ylensyöpä laiskuus pahentaa vaan kaikkea.
Ehkä tästä selvitään tai sitten ei, mutta mukavaahan oli sentään kuulla maikalta, että oonhan mä muuten ihan fiksu tyttö, se oli kyllä jo aika suuri kohteliaisuus kun oonhan mä kuitenki tällänen hyvin selvä piiloBLONDI!

No siinä nyt oli asiaa kerrakseen, mitä kukaan ei jaksa kuitenkaan lukea, mutta juujuujoojoo aivan sama :DD
Hyvää viikonloppua kaikille!

Ja nyt lähti luultavasti yöllinen dataus käyntiin...

moroo -Bell Anan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: