keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

olin epänormaali

HeippoDEII, oon nyt älyväsyny nii et menee jo vähän yli
Kerranki varmaa viikkoon mul oli tänää kamera messis ulkon, kävin himas
ja olin yöl ladannu akun kameraan ku tajusin että hahaa pakko sitä jotai kuvii o saada
ja onneks päädyttii sit tosi hienoon mestaa viettää iltaa, nii sai sit kuvii

ps. osaatteko kuvitella mua vihasena tai suuttuneena??
okei tänää räjähti pää, olin ihan hirmusen väsynyt ja vittuuntunu ja loppupistees ku se vitutus vaa kasvo ja sitte mie huusin kaverille, okei kaveripiiris toi ei oo tuttuu mult yhtää, sen takii siit varmasti alkaa miettii et mitäs ei toi koskaa suutu tollee jne.
kai mullaki o jokus oikeus näyttää mun tunteet eikä peitellä ja työntää niit pois niiku normisti teen

joo huii ny pyörii pakko päästä nukkuu tän jälkeeee!! ja taas töihi huomen = )))
tuli btw ekaakertaa ny selkä siel kipeeks, eli ei hyvä juuttuu mulle (mun selkäranka on leikattu...)

nonni

pps. täs kuviii nyt viimein
Image and video hosting by TinyPic
mun kampaus duunis, ku avasin sen töide jälkee nii hiuksit oli jänskil laineilla

ja täs illasta, tuol siis pajamäes on tollane kallio jossa on juoksuhautoi ja siel on ollu patteri, nii tota kutsutaa patterimäeks, jos ny oikein muistan, korjatkaa ihmees jos on väärin!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
tsiikailtii pilvii ja auringon laskuu ja kuolleit puita
puhuttii oikeesti vaikka mistä naurun kera, meil oli myös hienoo seuraa!


Image and video hosting by TinyPic
^kaverin uus tatska!!!
Image and video hosting by TinyPic
^kuvaa minusta, hieman näkyy viel niit laineita, sormukseen tarkens tää, ja kuvan otti uusi ystävämme Sakke

uniiii kaikki, koittakaa nauttii tulevist lämpimist päivist hyvi! la ois kai luvattu jotai myrskyä...
katellaa, suomi ja suomen kelit, ei voi tietää koskaa varmasti mitä tippuu niskaan!
momo! =) -bell anan

1 kommentti:

  1. Hahha olin vaa tosi fail ton "pottunenän" kaa :--D mut heyyy hienoi kuvii ja kuten sanoin eilen, uskon et ne vaa hämmästy ku et oo semmone joka ois vittuuntunu ! XOXO Veera

    VastaaPoista

Kommentit: