maanantai 4. heinäkuuta 2011

surffataan kohta unten maille, jos sais nyt nukuttuu

Image and video hosting by TinyPic
Hejssaaaan ihmiset, aattelin vielä tulla kirjoittelee, toivoen että koneen akku ei lopu.. koska en saa mun koneen johtoo et vois lataa (mun huonees on jotai hämäräikkunabisnestä meneillään... estetää hyttysii) jote oon eristäytyny olkkariin telkun ja tietokoneen väliin...

Mulla on ollu tänään tosi hyvä päivä ja älyttömän hyvä fiilis! Työt alko hyvin ja vahingossa satuin olee hieman yliaikaakin... wuuppps!
(telkust tulee btw joku ei niin laadukkaan oloinen leffa.. just alko, ehk joku tykkää... mulla kanavan vaihto!)
Mut subilt tulee mun mielest parempi leffa..

Anyway, tähän päivään viel mahtu lisää hyviä asioita joista oon happy, mun tosi hyvä ystävä pääs opiskelemaan!! Sai tänään tietää ja oon niin onnellinen hänen puolestaan!!

(Kuva möksält ja oli pakko laittaa ku se on jotenki niin hyvän tuulinen.. mulla oli rannalla hieman hauskaa.., voin kirjotella lisää myöhemmi siit ku olin viimeviikol siel mökil ja mikkelis mut ei ole ollut aikaa kertoa viel kovin mitään, oli kyl niin ihanaa lopulta vaikka orjatyötähän se oli)

nonni koht loppuu akku, eli keskityn leffaan, moimoooimoikkelismoimoi = )
nyt jo hieman väsyttää, vois koittaa unii saada tänä yön

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: