maanantai 4. heinäkuuta 2011

Ulkona tuoksuu uudet tuulet

En tiedä mitä ihmiset mun blogista ajattelee, että onko se heidän mielestä ajantuhlausta vai mitä, mutta ei se mua haittaa. Nyt kesällä ei kauheasti tule katsojia, ei sekään mitään, koska jos tekee jossain vaiheessa mieli tsekkaa mites mun kesä on mennyt niin tänne vaan kurkkimaan. Enhän mä tietenkään joka päivä istu naama koneen ruudun edessä kirjoittamassa jne. mutta sillointällöin jotain.
Ja miksikö oon näin aikaisin hereillä...? Mulla sattumoisin kuten monella muullakin alkaa duuni tänään. Eli mun eka työpäivä, hieman jänskättää, mut niin kuuluuki, mul käy aina niin jos jotai uutta on tiedossa. Kuten enhän mä saanu viimeyönä ollenkaan unta.. samoin mulle käy jos oon seuraavana päivänä lähdössä matkalle tai jonnekkin.

Otsikko tulee siitä, kun aloitin ala-asteen niin ulkona oli tietty syksyinen sateinen uuden tuoksu, samoin tapahtui joka vuosi kun koulu alkoi...miksiköhän (oli sentään syksy), samoin kävi yläasteen ja lukion ekoina päivinä, mutta nyt ei ole syksy, ulkona tosin on kosteaa ja pilvistä.
Jotain uutta on tiedossa ja se tuntuu kiinnostavalle ja hyvälle.

moimoi meen laittaa hiukset ja hyppimään ulos

(pahoittelut kirjoitusvirheistä, ei ole aikaa oikolukea!)

2 kommenttia:

  1. Missä oot duunis???:) Hyvää eka työpäivää!

    VastaaPoista
  2. :DD hhaha oon prismas, jee! =) ja kiitti!!!

    VastaaPoista

Kommentit: