maanantai 9. tammikuuta 2012

iloinen ahkera koululainen...

Hei huhhuh, päähän ihan koskee ja hartiat jumissa tästä kun opiskelemaan kävi taas matkani aamulla (samaan aikaan iskän kanssa juostiin bussiin, tai siis se juos) ja aikaa ei ole enää löhöömiseen ja muuhun tuhlaamiseen.        
    Oikeesti, pää hajoo enkkuun, oon täs vääntäny enkun yo-vihkoo jo jonkusen aikaa, siin on niin tylsää tekstiä, että kestää aikansa. Pitäis viel yks ussan kirja tänään lukea, hyi en jaksa!
    Tosiaan heipähei arki ja koulutyö, se alkoi taas joululoman jäljiltä tänään, onkos muilla sama olo kuin mulla että yyäääh ei jaksa, ei oikeesti! Okei ei mulla montaa viikkoo oo tätä kouluu enää jäljellä, mutta töitä se vaatii! Pitää siis ruveta nukkumaan kunnon pitkiä yöunia.. joo niin varmaa... mut ainakin jaksais paremmin. Mullahan tosiaan oli koulua tänään vain kahden aineen verran eli olin yhteensä 3 kokonaista tuntia opiskelemassa. Ja heti puolikuva. Huomenna iskee varmaan pahemmin naamaan tää kaikki tekemisen määrä kun pääsen taas fyssan tunneille, jes!

Tälläset kuulumiset mulla.
    ps. mulla on kivan kynnet, otan kuvan salee myöhemmin ja laitan tänne. Jotain hyvää kun ostin äidille 3 (musta, ruskea, beige) kynsilakkaa joululahjaksi, nimittäin se että pääsen itekki käyttää niitä.
Mutsi on vaa rokkaavampi ku minä, se sentään laitto mustaa ja mulla on vaa ruskeeta. hö

juu nyt meen taas ton yo-vihon kimppuun (en ees tiiä pitääkö siit takaa tehä viel joku essee -.-)

moikka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: