maanantai 2. tammikuuta 2012

Onhan se kivaa että tuli lunta


Heissan kyl on kivaa kun nyt tuli lunta, mutta se ei enää naurata kun sitä sataa päin naamaa ja just sitä ennen kävin suihkussa ja föönäsin hiukset, eli eikun uudestaan niitä kuivaamaan kun pääsin himaan. Kiitos säänruhtinaat kun osaatti iskeä niin riemukkaasti moneen mahtavaan saumaan vaikka mitä.










Voisin kertoo hieman mun lomasta
Kävästiin viimeviikolla Sepin kanssa mun mummolassa Mikkelissä, olihan mulla ihan järkkäri messissä mutten kauheesti jaksanu kuvata. Mummi ja pappa oli niin iloisia kun tultiin käymään. Vietiin heidät papan autolla (papalta vietiin kortti) keskustaan ja sain uudet kengät, oon osannut edelliset hajottaa taitavasti ja kävästiin kaffellakin. Näytin illemmalla Sepille Mikkeliä. Hänenhän oli tietty pakko päästävä teboilille mutta ei löydetty yhtään joten päädyttiin Nesteelle. Käytiin sit myös seuraavana päivänä kattomassa mun isänäitiä ja kummisetää. Lähettiin pimeetä vasten ajaa takaisin stadiin, ei ollu kivaa kun ei nähnyt mitään. Matkathan yleensä ottaen meni hyvin, pysähdyttiin moneen otteeseen ja jäätiin koko matkasta hyvin voitolle. Takaisin stadissa ilta meni Feltbay -> Areena (Tähti) -> Pikkubaari, (jossa törmättiin mun faijaan.)




noin. nyt aattelin lähtee lukee ussaa ja en ookkaa viel syöny mitää murrrr vatsa kurnii, moikka =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: