keskiviikko 18. tammikuuta 2012

tällästä

Mulla on nyt tullut parikertaa sellainen olo että missä mä olen ja kuka?
Ei kannata huolestua tosta lauseesta. Oon vaan totaalisesti nyt huomannut että tarvitsen omaa aikaa. Jotenkin tuntuu etten ajattele omia asioita tarpeeksi enkä itseäni, pitäis päästä selkeyteen mitä mä tält elämältä oikeasti haluan ja saada myös hieman opiskelusta kiinni. Olin yks päivä puol tuntii kotona aivan yksin ku pikkusisko & mamma meni tutustumaan mykkiin (ida menee yläasteelle ens vuonna) ja sain olla yksin ja se oli ihanaa, kuulin vain omat ajatukset. Eilen kun oltiin tapetoimassa löysin yhestä huomeesta vanhan komeron ja menin alimpaan piiloon. Tuli sellainen olo että nyt oon tarpeeksi pienessä turvallisessa tilassa jossa pääsen lähemmäksi itseäni. No joo kait tää tästä, jotai mie vaa hölötän kuulumisii.
moikka moi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: